10 ינואר 2021

מועדון לקוחות גפניקה

 מועדון לקוחות גפניקה - מאז ומתמיד אהבתי לאכול במסעדת הסושי גפניקה.

מלבד המחירים הנוחים, האוכל המוגש במסעדות הרשת לרוב טרי וברמה גבוהה.

אני נוהג גם לאכול בסושיות אחרות, שנחשבות אף יותר, אבל תמיד אני יודע ובטוח שבגפניקה אני לעולם לא אתאכזב.


סושי


לפני כשנה אחריי שהות באחת ממסעדות הרשת, הציעה לי הברמן שבמקום להירשם למועדון הלקוחות של גפניקה.

אחריי תהליך הרשמה און ליין שהיה די קליל וזורם קיבלתי את מספר החבר שלי במועדון ג'פניקלאב וגם 50 ש"ח למימוש בפעם הבא שאוכל באחת המסעדות, 50 ש"ח למימוש ביום הולדת הקרובה, בימי ראשון בערב צבירה כפולה על כל הזמנה, ולבסוף צבירת נקודות שוות ערך לכל הזמנה שביצעת (ג'פניקאש).

ג'פניקש זה כל העניין, עזבו את ההטבות האחרות, נחמדות ככל שיהיו, ג'פניקש זו ההטבה שבזכותה תאכלו הרבה ושהופכת את המועדון לאיכותי והטוב ביותר בכל המועדונים בישראל.

על כל רכישה שתבצעו באחת המסעדות תקבלו הטבה שוות ערך לסכום שרכשתם, נניח קניתם סושי בסך של 80 ש"ח אזי תקבלו ג'פניקש בסכום של 80 נקודות.

לאט לאט תצברו נקודות עד שתגיעו לסכומים שיאפשרו לכם לרכוש מוצרים של החנות לבחירה משלל אופציות.

כך יוצא שכמעט בכל ארוחה שלישית אני קונה לפחות ארוחה עיקרית אחת בג'פניקש.


לדוגמא, נניח יצאתם זוג למסעדת ג'פניקה ורכשתם אוכל בסך של 160 ש"ח. בתמורה קיבלתם 160 ג'פניקש.

אחריי פעמיים יהיה לכם 320 ג'פניקש.

בפעם השלישית שתגיעו לג'פניקה תוכלו לקחת רול ספיישל ממגוון הרולים במחיר של 320 ג'פניקש ולפתע ארוחה זוגית תעלה לכם הרבה פחות.


מועדון הלקוחות ג'פניקה


מסעדת ג'פניקה מתאימה בעיקר למשפחות, לחברים ובשעות הערב לזוגות.

אני בעיקר הולך בשעות הערב ויושב על הבר עם בת זוג או חבר, שותים אלכוהול ויורדים על איזה רול או שניים.

לפעמים שאני חוזר מטיול בצפון הרחוק או הדרום אני מחפש את אחת המסעדות של ג'פניקה, עוצר למנוחה ואוכל טוב, מתרענן עם קפה טוב וממשיך לדרכי.


בתאבון


סושי בשחור לבן


מגוון טעמים בג'פניקה



לחץ כאן לתקנון מועדון הלקוחות של ג'פניקה



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מועדון לקוחות גפניקה

 מועדון לקוחות גפניקה - מאז ומתמיד אהבתי לאכול במסעדת הסושי גפניקה. מלבד המחירים הנוחים, האוכל המוגש במסעדות הרשת לרוב טרי וברמה גבוהה. אני...